DUK

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

 
a) Kaip tapti DPD užsakymo centro vartotoju?
Tituliniame puslapyje po langeliu „Vartotojo prisijungimas“ rasite „Spustelk ir siųsk siuntą“; po to langelį „Registruotis čia“, kuriam atsidarius užpildykite forma. Netrukus Jūsų nurodytų el. paštu, kurį įrašėte formoje, gausite registracijos slaptažodį, su kuriuo galėsite prisijungti prie sistemos. Kai tik gaunate slaptažodį, iš karto galite pradėti naudotis kurjerių paslaugomis.
2. Naudojimasis sistema
a) Įvedu teisingą vartotojo vardą, tačiau sistema neleidžia prisijungti.
Tikriausiai Jūs užmiršote savo slaptažodį arba įvedėte jį neteisingai. Kad būtumėte tikras, paspauskite nuorodą „Pamiršote savo slaptažodį?“, kuris yra po prisijungimo laukeliu ir naujasis slaptažodis Jums bus išsiųstas tokiu el. paštu, kuris buvo nurodytas Jūsų registracijos formoje.
b) Kaip galėčiau pakeisti savo slaptažodį?
Norint pakeisti slaptažodį, reikia prisijungti prie sistemos ir pasirinkti dešinėje meniu pusėje esantį „Mano erdvė“. Du kartus įrašykite naująjį slaptažodį, kurį pageidaujate naudoti ir paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.
3. Kurjerių paslauga Lietuvoje
a) Norėčiau pateikti užsakymą parvežti siuntą iš Didžiosios Britanijos į Lietuvą, tačiau sistema neleidžia pasirinkti Didžiosios Britanijos kaip parvežimo šalies.

Paslauga „Parvežti siuntą“ teikiama tik Lietuvos teritorijoje. Siuntas galima siųsti į visas valstybes, kurias leidžia pasirinkti sistema. Jei Jūs esate DPD sutartinis klientas, užsakymą Jūs turėtumėte užpildyti čia: http://dpd.com/lt/home/siuntimo_informacija/uzsakymai/parsivezti_siuntas.

4. Maksimalūs matmenys ir svoris
a) Koks gali būti didžiausias siunčiamos siuntos svoris?
Vokas: svoris iki 0,5 kg. Maksimalūs matmenys: kartoninis vokas 25 x 35 cm, plastikinis vokas 34x45 cm.
Siunta: svoris iki 31,5 kg (0.126 m³). Maksimalūs matmenys: mažiausio pakuotės perimetro ir ilgiausios kraštinės suma ne didesnė nei 300 cm,  ilgiausia kraštinė negali viršyti 175 cm.
5. Lipdukų spausdinimas
a)  Ką reiškia teiginys „Turiu spausdintuvą“?
Pasirinkdami „Turiu spausdintuvą“ Jūs patvirtinate, kad galite atsispausdinti ir priklijuoti siuntos lipdukus ant pakuočių, kurie pdf formatu buvo išsiųsti Jums Jūsų nurodytu el. paštu. Įprastinis lazerinis ar lipdukų spausdintuvas yra tinkamas spausdinti.
b)  Ką reiškia “Kurjeris atveža siuntos lipdukų”?
Pasirinkdami „Kurjeris atveža siuntos lipdukų“ Jūs patvirtinate, kad Jūs neturite galimybių atsispausdinti siuntos lipdukų ir pageidaujate, kad kurjeris, prieš atvykdamas pas Jus paimti siuntos, atsivežtų tiek lipdukų, kiek savo užsakyme Jūs nurodėte turintys siuntos pakuočių.
c)  Pasirinkus „Kurjeris atveža siuntos lipdukus“, negaliu užsakyti „Pristatymas tą pačią dieną“ (ang.“Same Day“) paslaugos.
Prieš vykdamas pas Jus, kurjeris turi paimti siuntos lipdukus iš terminalo, todėl paslauga negali būti atlikta tą pačią dieną. Jei yra galimybė, pasirinkite opciją „Turiu spausdintuvą“ ir patys atsispausdinkite siuntos lipdukų.
d)  Kiek lipdukų turėčiau atspausdinti?
Elektroniniu paštu (pdf formatu) Jums yra atsiunčiamas toks siuntos lipdukų kiekis, kokį nurodėte savo užsakyme. Siuntos lipdukai privalo būti atspausdinti vieną kartą ir priklijuoti ant siuntos pakuočių.
e)  Aš neturiu programos, kuri galėtų atidaryti .pdf formato dokumentus.
Elektoriniame laiške, kurį atsiuntė užsakymų centras, Jūs rasite nuorodą, kurią paspaudus galėsite susiinstaliuoti minėtąją programą.
f)  Sugedus spausdintuvui, negaliu atsispausdinti siuntos lipdukų. Ką turėčiau daryti?
Pabandykite dar kartą įjungti spausdintuvą ir pakartotinai atspausdinti siuntos lipdukus. Klijuojant siuntos lipdukus, atkreipkite dėmesį, kad neužklijuotumėte vienodų lipdukų su tais pačiais numeriais. Kiekviena siuntos pakuotė privalo turėti skirtingą lipduką.
g)  Užsakiau mažiau siuntos lipdukų nei yra siuntų. Ką turėčiau daryti?
Pateikite naują užsakymą, pridėdami trūkstamą pakuočių skaičių, o elektroniniu paštu gausite trūkstamą siuntos lipdukų kiekį.
h)  Ar galiu pakartotinai panaudoti užsakytus siuntos lipdukus?
Ne, tas yra griežtai draudžiama. Kiekviena siunta gali būti siunčiama tik vieną kartą su tuo pačiu siuntos lipduko numeriu. Antraip, siunta gali pradingti, o tokiu atveju DPD neprisiima atsakomybės už siuntą. Jei toks atvejis pasitaikytų, DPD pasilieka teisę sustabdyti tokios siuntos pristatymą ir pateiks Siuntėjui sąskaitą už siuntos paėmimą.
i)  Užsakyme nurodžiau daugiau siuntos pakuočių nei turiu. Ar paslaugos teikėjas grąžins man pinigus?
Deja ne, prieš pateikiant užsakymą būtina suskaičiuoti siunčiamas siuntos pakuotes, o pačiame užsakyme nurodyti tikslų siuntos pakuočių skaičių.
6. Apmokėjimas
a) Kaip sumokėti už kurjerio paslaugas?
Jei esate Swedbank, SEB, DnB Nord ar Danske banko internetinės bankininkystės klientas, Jūs galite sumokėti už paslaugas banko pavedimu.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad sąskaitą, už siuntos pristatymą, automatiškai suformuoja sisteminė programa, todėl vėlesnės korekcijos sąskaitoje-faktūroje nėra galimos. Prieš atlikdami apmokėjimą už paslaugą, pasitikrinkite, ar suvesti duomenys yra teisingi.
7. Pakavimas
a)  Kur turiu priklijuoti siuntos lipduką?
Siuntos lipdukas privalo būti užklijuotas ant viršutinės siuntos pakuotės dalies. Siekiant greitai ir tiksliai išrūšiuoti siuntas, lipdukas negali būti pažeistas ar užklijuotas ant kelių pakuotės šonų.
b) Ar atvykęs paimti siuntos, kurjeris ją supakuos?
Pagal DPD standartinius reikalavimus, Siuntėjas privalo supakuoti siunčiamas prekes. Siuntos privalo būti supakuotos ir sužymėtos pagal DPD reikalavimus.
c) Kaip turiu supakuoti siuntą, kad ji nebūtų pažeista transportavimo metu?
Prekės privalo būti supakuotos pagal DPD reikalavimus. Trumpą informaciją kaip paruošti siuntą siuntimui galite rasti čia >>. Išsamesnes DPD pakavimo rekomendacijas rasite čia>>
8. Pristatymas
a)  Kur galėčiau stebėti kaip keliauja mano siunta?
Siuntos kelią galite stebėti įvedę siuntos numerį užsakymo svetainės puslapio viršuje esančiame laukelyje ir paspaudę rodyklę.
b)  Jei Gavėjo nurodytu adresu nesuranda, kas vyksta toliau?
Į siuntos pristatymo kainą įskaičiuoti trys siuntos pristatymo kartai. Jei trečią kartą nepavyksta pristatyti siuntos, Jūs, kaip Siuntėjas, turėtumėte atsiųsti patikslintą informaciją apie siuntą (pristatymo data, laikas ir pan.). Patikslinti siuntos pristatymo adresą ir laiką galite svetainėje - www.dpdsiunta.lt, o siuntos pristatymo statusą jūs galite stebėti pagal siuntos pakuotės numerį šioje arba pagrindinėje DPD svetainėje - www.dpd.lt. 
c)  Sulaukiau Gavėjo skambučio ir jis teigia, kad jam buvo paliktas pranešimas apie siuntą. Ką toliau daryti?
Jei kurjeris negali susisiekti su Gavėju, jis palieka pranešimą apie siuntą, kuriame informuojama apie pakartotinį pristatymą bei siūlomą galimybę nukreipti siuntą, t.y. pakeisti jos pristatymo adresą, arba suderinti naują siuntos pristatymo laiką kitą darbo dieną. Plačiau apie tai www.dpdsiunta.lt
9. Pretenzijos
a)  Jei siunta dingsta arba buvo pažeista dėl DPD kaltės. Kas daroma toliau?
Dėl prarastos ar pažeistos siuntos reikia kreiptis į UAB „DPD Lietuva“ klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8~5 210 6777. Daugiau tikslesnės informacijos dėl DPD atsakomybės galite rasti čia.
c)  Kur kreiptis dėl siuntos apgadinimo?
Siuntos apgadinimai privalo būti registruojami prekių priėmimo metu kartu su kurjeriu. DPD pasilieka teisę nepriimti vėlesnių pretenzijų. 
d)  Kaip greitai reikia pranešti apie prarastą siuntą?
Turint pretenzijų dėl siuntos apgadinimo, praradimo ar pan. Siuntėjas turi teisę nustatyta tvarka raštu pateikti DPD pretenziją per 7 (septynias) darbo dienas nuo siuntos įteikimo (pristatymo) dienos, bet ne vėliau kaip per LR Pašto įstatyme (12 str. 1 d.) nustatytą terminą.

 

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

 
a) Kaip tapti DPD užsakymo centro vartotoju?
Tituliniame puslapyje po langeliu „Vartotojo prisijungimas“ rasite „Spustelk ir siųsk siuntą“; po to langelį „Registruotis čia“, kuriam atsidarius užpildykite forma. Netrukus Jūsų nurodytų el. paštu, kurį įrašėte formoje, gausite registracijos slaptažodį, su kuriuo galėsite prisijungti prie sistemos. Kai tik gaunate slaptažodį, iš karto galite pradėti naudotis kurjerių paslaugomis.
2. Naudojimasis sistema
a) Įvedu teisingą vartotojo vardą, tačiau sistema neleidžia prisijungti.
Tikriausiai Jūs užmiršote savo slaptažodį arba įvedėte jį neteisingai. Kad būtumėte tikras, paspauskite nuorodą „Pamiršote savo slaptažodį?“, kuris yra po prisijungimo laukeliu ir naujasis slaptažodis Jums bus išsiųstas tokiu el. paštu, kuris buvo nurodytas Jūsų registracijos formoje.
b) Kaip galėčiau pakeisti savo slaptažodį?
Norint pakeisti slaptažodį, reikia prisijungti prie sistemos ir pasirinkti dešinėje meniu pusėje esantį „Mano erdvė“. Du kartus įrašykite naująjį slaptažodį, kurį pageidaujate naudoti ir paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.
3. Kurjerių paslauga Lietuvoje
a) Norėčiau pateikti užsakymą parvežti siuntą iš Didžiosios Britanijos į Lietuvą, tačiau sistema neleidžia pasirinkti Didžiosios Britanijos kaip parvežimo šalies.

Paslauga „Parvežti siuntą“ teikiama tik Lietuvos teritorijoje. Siuntas galima siųsti į visas valstybes, kurias leidžia pasirinkti sistema. Jei Jūs esate DPD sutartinis klientas, užsakymą Jūs turėtumėte užpildyti čia: http://dpd.com/lt/home/siuntimo_informacija/uzsakymai/parsivezti_siuntas.

4. Maksimalūs matmenys ir svoris
a) Koks gali būti didžiausias siunčiamos siuntos svoris?
Vokas: svoris iki 0,5 kg. Maksimalūs matmenys: kartoninis vokas 25 x 35 cm, plastikinis vokas 34x45 cm.
Siunta: svoris iki 31,5 kg (0.126 m³). Maksimalūs matmenys: mažiausio pakuotės perimetro ir ilgiausios kraštinės suma ne didesnė nei 300 cm,  ilgiausia kraštinė negali viršyti 175 cm.
5. Lipdukų spausdinimas
a)  Ką reiškia teiginys „Turiu spausdintuvą“?
Pasirinkdami „Turiu spausdintuvą“ Jūs patvirtinate, kad galite atsispausdinti ir priklijuoti siuntos lipdukus ant pakuočių, kurie pdf formatu buvo išsiųsti Jums Jūsų nurodytu el. paštu. Įprastinis lazerinis ar lipdukų spausdintuvas yra tinkamas spausdinti.
b)  Ką reiškia “Kurjeris atveža siuntos lipdukų”?
Pasirinkdami „Kurjeris atveža siuntos lipdukų“ Jūs patvirtinate, kad Jūs neturite galimybių atsispausdinti siuntos lipdukų ir pageidaujate, kad kurjeris, prieš atvykdamas pas Jus paimti siuntos, atsivežtų tiek lipdukų, kiek savo užsakyme Jūs nurodėte turintys siuntos pakuočių.
c)  Pasirinkus „Kurjeris atveža siuntos lipdukus“, negaliu užsakyti „Pristatymas tą pačią dieną“ (ang.“Same Day“) paslaugos.
Prieš vykdamas pas Jus, kurjeris turi paimti siuntos lipdukus iš terminalo, todėl paslauga negali būti atlikta tą pačią dieną. Jei yra galimybė, pasirinkite opciją „Turiu spausdintuvą“ ir patys atsispausdinkite siuntos lipdukų.
d)  Kiek lipdukų turėčiau atspausdinti?
Elektroniniu paštu (pdf formatu) Jums yra atsiunčiamas toks siuntos lipdukų kiekis, kokį nurodėte savo užsakyme. Siuntos lipdukai privalo būti atspausdinti vieną kartą ir priklijuoti ant siuntos pakuočių.
e)  Aš neturiu programos, kuri galėtų atidaryti .pdf formato dokumentus.
Elektoriniame laiške, kurį atsiuntė užsakymų centras, Jūs rasite nuorodą, kurią paspaudus galėsite susiinstaliuoti minėtąją programą.
f)  Sugedus spausdintuvui, negaliu atsispausdinti siuntos lipdukų. Ką turėčiau daryti?
Pabandykite dar kartą įjungti spausdintuvą ir pakartotinai atspausdinti siuntos lipdukus. Klijuojant siuntos lipdukus, atkreipkite dėmesį, kad neužklijuotumėte vienodų lipdukų su tais pačiais numeriais. Kiekviena siuntos pakuotė privalo turėti skirtingą lipduką.
g)  Užsakiau mažiau siuntos lipdukų nei yra siuntų. Ką turėčiau daryti?
Pateikite naują užsakymą, pridėdami trūkstamą pakuočių skaičių, o elektroniniu paštu gausite trūkstamą siuntos lipdukų kiekį.
h)  Ar galiu pakartotinai panaudoti užsakytus siuntos lipdukus?
Ne, tas yra griežtai draudžiama. Kiekviena siunta gali būti siunčiama tik vieną kartą su tuo pačiu siuntos lipduko numeriu. Antraip, siunta gali pradingti, o tokiu atveju DPD neprisiima atsakomybės už siuntą. Jei toks atvejis pasitaikytų, DPD pasilieka teisę sustabdyti tokios siuntos pristatymą ir pateiks Siuntėjui sąskaitą už siuntos paėmimą.
i)  Užsakyme nurodžiau daugiau siuntos pakuočių nei turiu. Ar paslaugos teikėjas grąžins man pinigus?
Deja ne, prieš pateikiant užsakymą būtina suskaičiuoti siunčiamas siuntos pakuotes, o pačiame užsakyme nurodyti tikslų siuntos pakuočių skaičių.
6. Apmokėjimas
a) Kaip sumokėti už kurjerio paslaugas?
Jei esate Swedbank, SEB, DnB Nord ar Danske banko internetinės bankininkystės klientas, Jūs galite sumokėti už paslaugas banko pavedimu.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad sąskaitą, už siuntos pristatymą, automatiškai suformuoja sisteminė programa, todėl vėlesnės korekcijos sąskaitoje-faktūroje nėra galimos. Prieš atlikdami apmokėjimą už paslaugą, pasitikrinkite, ar suvesti duomenys yra teisingi.
7. Pakavimas
a)  Kur turiu priklijuoti siuntos lipduką?
Siuntos lipdukas privalo būti užklijuotas ant viršutinės siuntos pakuotės dalies. Siekiant greitai ir tiksliai išrūšiuoti siuntas, lipdukas negali būti pažeistas ar užklijuotas ant kelių pakuotės šonų.
b) Ar atvykęs paimti siuntos, kurjeris ją supakuos?
Pagal DPD standartinius reikalavimus, Siuntėjas privalo supakuoti siunčiamas prekes. Siuntos privalo būti supakuotos ir sužymėtos pagal DPD reikalavimus.
c) Kaip turiu supakuoti siuntą, kad ji nebūtų pažeista transportavimo metu?
Prekės privalo būti supakuotos pagal DPD reikalavimus. Trumpą informaciją kaip paruošti siuntą siuntimui galite rasti čia >>. Išsamesnes DPD pakavimo rekomendacijas rasite čia>>
8. Pristatymas
a)  Kur galėčiau stebėti kaip keliauja mano siunta?
Siuntos kelią galite stebėti įvedę siuntos numerį užsakymo svetainės puslapio viršuje esančiame laukelyje ir paspaudę rodyklę.
b)  Jei Gavėjo nurodytu adresu nesuranda, kas vyksta toliau?
Į siuntos pristatymo kainą įskaičiuoti trys siuntos pristatymo kartai. Jei trečią kartą nepavyksta pristatyti siuntos, Jūs, kaip Siuntėjas, turėtumėte atsiųsti patikslintą informaciją apie siuntą (pristatymo data, laikas ir pan.). Patikslinti siuntos pristatymo adresą ir laiką galite svetainėje - www.dpdsiunta.lt, o siuntos pristatymo statusą jūs galite stebėti pagal siuntos pakuotės numerį šioje arba pagrindinėje DPD svetainėje - www.dpd.lt. 
c)  Sulaukiau Gavėjo skambučio ir jis teigia, kad jam buvo paliktas pranešimas apie siuntą. Ką toliau daryti?
Jei kurjeris negali susisiekti su Gavėju, jis palieka pranešimą apie siuntą, kuriame informuojama apie pakartotinį pristatymą bei siūlomą galimybę nukreipti siuntą, t.y. pakeisti jos pristatymo adresą, arba suderinti naują siuntos pristatymo laiką kitą darbo dieną. Plačiau apie tai www.dpdsiunta.lt
9. Pretenzijos
a)  Jei siunta dingsta arba buvo pažeista dėl DPD kaltės. Kas daroma toliau?
Dėl prarastos ar pažeistos siuntos reikia kreiptis į UAB „DPD Lietuva“ klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8~5 210 6777. Daugiau tikslesnės informacijos dėl DPD atsakomybės galite rasti čia.
c)  Kur kreiptis dėl siuntos apgadinimo?
Siuntos apgadinimai privalo būti registruojami prekių priėmimo metu kartu su kurjeriu. DPD pasilieka teisę nepriimti vėlesnių pretenzijų. 
d)  Kaip greitai reikia pranešti apie prarastą siuntą?
Turint pretenzijų dėl siuntos apgadinimo, praradimo ar pan. Siuntėjas turi teisę nustatyta tvarka raštu pateikti DPD pretenziją per 7 (septynias) darbo dienas nuo siuntos įteikimo (pristatymo) dienos, bet ne vėliau kaip per LR Pašto įstatyme (12 str. 1 d.) nustatytą terminą.